Marketing i promocja

Allegro i Amazon Ads – pokaż się w kluczowych dla e-commerce witrynach!

Allegro i Amazon Ads – pokaż się w kluczowych dla e-commerce witrynach!
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Kampanie Allegro Ads i Amazon Ads stają się coraz powszechniejsze. Ten rodzaj reklamy ma wiele zalet, posiadają jednak jedną, istotną wadę. 

Lepsza reklama, lepsza rozpoznawalność

Oczywistą zaletą jest to, że dzięki tej formie promocji można zdobyć wielu klientów lub sprawić, że pozostaniemy w pamięci odbiorcy, który zdecyduje się na powrót w nasze progi.

Inną zaletą jest to, że reklamując się na tych stronach, możesz promować swoje produkty w naprawdę przystępnej cenie, dzięki czemu zyskasz wzrost odwiedzin w sklepie internetowym. Ale jeśli mówimy o kosztach tych usług, to nie jest to takie drogie, jak często możemy usłyszeć w rozpowszechnianych plotkach. 

Allegro Ads czy Amazon Ads nie jest darmowa, ale nawet jeśli wahasz się przed zakupem, to warto to zrobić, ponieważ uzyskasz znacznie większy zysk niż wydając pieniądze na jedną z klasycznych form promocji.

Główna wada to duża konkurencja na rynku. Im więcej osób będzie się reklamować, tym trudniej będzie przyciągnąć klientów do swoich produktów. Jest to raczej oczywiste, jednak przypominamy, że fakt obecności podobnej do Twojej działalności na rynku, nie przekreśla szansy na Twój sukces! 

Istnieje kilka rodzajów reklam, które możesz zastosować w przypadku kampanii Allegro Ads lub Amazon Ads:

1) Product placement – gdy umieszczasz swój produkt wśród innych i dbasz o to, by się wśród nich wyróżniał;

2) Produkty sponsorowane – ma to miejsce wtedy, gdy umieszczasz swój produkt oddzielnie od innych towarów;

3) Baner reklamowy – obraz, który przyciąga uwagę dzięki zastosowaniu jaskrawych kolorów i grafiki 

Reklama na Allegro i Amazon może być bardzo opłacalnym sposobem na promocję Twojej firmy. Jeśli znajdujesz swoje miejsce w pewnej niszy, te platformy mogą pomóc Ci się wybić i nadać rozpędu Twojej firmie, przekonaj się sam: https://adsright.pl/amazon-ads/.

Dla kogo?

Reklama Allegro Ads jest bardziej popularna wśród mniejszych sprzedawców, którzy nie mają innego sposobu na promowanie swoich produktów. Jest to opłacalne ekonomicznie, łatwe do skonfigurowania i nie wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej. Wystarczy wybrać typ reklamy i umieścić go na stronie produktu.

Reklama Amazon może być trochę trudna dla nowych sprzedawców, ponieważ wymaga pewnego doświadczenia w marketingu e-commerce i poruszania się w serwisie Amazon. Jednak jeśli uda Ci się go opanować, to może być świetnym źródłem dochodu dla Twojej firmy, a także doskonałym sposobem na promowanie nowych produktów lub usług.

Kampanie reklamowe są zwykle związane ze sprzedażą lub promocją towarów, lub usług. Mogą z nich korzystać na przykład firmy, które sprzedają swoje produkty bezpośrednio klientom w serwisie. Mogą z nich korzystać także resellerzy, którzy chcą rozszerzyć swoje kanały sprzedaży i zwiększyć liczbę zamówień otrzymywanych za pośrednictwem witryn, na których prowadzą swoje sklepy internetowe.

Zdjęcie główne: Christian Wiediger/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*