Artykuł sponsorowany
Zapewne już po fragmencie logo wielkich marek światowych jesteś w stanie je zidentyfikować. Logo ma ogromną moc i jeśli chcesz się wyróżnić na tle konkurencji, zbudować zaufanie, ale też pokazać profesjonalizm, umieść je na swoich opakowaniach wysyłkowych. Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz w poniższym artykule. Przeczytaj go!
Zanim przejdziemy do tego, w jaki sposób opakowania z logo marki wpływają na jej wizerunek, wyjaśnimy w kilku słowach, jak można to zrobić. A zatem wśród opakowań do wysyłki produktów dużą popularnością cieszą się nie tylko różnej wielkości kartony, ale także koperty kurierskie z nadrukiem (foliopaki kurierskie) .
Przy kartonach doskonale sprawdzi się nadrukowane logo na górnej klapie oraz ewentualnie papierowa taśma z logo. Natomiast na foliopakach nadruki są przygotowywane między innymi farbami wodnymi i alkoholowymi w najwyższej jakości HD, o intensywnych kolorach i z dużą szczegółowością odwzorowania projektu. Wystarczy po prostu wysłać logo w formacie PDF firmie specjalizującej się w takich działaniach i czekać na gotowy produkt.
Wiesz już, jak możesz mieć logo na foliopakach wysyłkowych, to teraz czas odpowiedzieć na tytułowe pytanie – co daje taki zabieg i czy warto pakować przesyłki w personalizowane opakowania.
Umieszczenie logo marki na foliopakach to dobry sposób na zwiększenie rozpoznawalności i wzmocnienie wizerunku firmy. Po pierwsze, foliopaki z logo są łatwe do zauważenia i łatwo je zapamiętać. Wpływają więc na wzmocnienie rozpoznawalności marki. Zwróć też uwagę, że mimo wszystko wiele osób ocenia książkę po okładce, czyli markę po opakowaniu.
Po drugie, umieszczenie logo na foliopakach pomaga w działaniach marketingowych. A klienci przykładają coraz większą wagę nie tylko do samych produktów, ale również do wszystkiego wokół, w tym do opakowań, kartonów i foliopaków, w których je otrzymują. Jeśli przesyłka będzie estetyczna, personalizowana, a dodatkowo w środku ładnie zapakowana, to marka od razu ma duży plus i nie „zginie” w morzu bezimiennych paczek.
Nie bez znaczenia jest też fakt, że wiele osób dzieli się swoimi zakupami w sieci, zamieszczając zdjęcia lub filmiki w mediach społecznościowych. Zatem gdy Twoje opakowanie będzie się wyróżniać, jest większa szansa, że ktoś tu upubliczni, więcej osób dowie się o marce i być może też coś kupi.
Po trzecie, foliopaki z logo są szybkie w identyfikacji. Dzięki temu, że logo jest umieszczone na widocznym miejscu na foliopaku, klienci łatwo mogą zidentyfikować produkt i skojarzyć go z daną marką. Logo na foliopaku pozwala na budowanie pozytywnego wizerunku firmy i zwiększenie zaufania klientów do marki. Dobrym pomysłem jest umieszczenie dodatkowo krótkiego, zapadającego w pamięć tekstu, kolorowej grafiki lub bezpośredniego zwrotu do klienta.
A Ty zdecydujesz się na zainwestowanie w opakowania wysyłkowe z logo swojej marki?
Fot.: Ron Lach/pexels.com